Vår visjon er Norge som verdens mest

attraktive og naturlige reisemål.

Norge har verdens beste utgangspunkt for å bli et ledende reisemål innen opplevelsesbasert turisme. Vi i BBH er ikke alene om å se det og begeistres av det.

OM VÅR VISJON

AdobeStock_284514098-kopi_edited.jpg

ERFARING

NYSGJERRIGHET

Norge har et enormt potensial i den delen av internasjonal turisme som har størst vekst i verdi.

Vår ambisjon er å være det beste, mest helhetlige og praktiske rådgiver- og gjennomføringsmiljø for utvikling, lønnsomhet og internasjonal posisjonering i og for norsk reiseliv. 

Vi tror på å forsterke det som er bra, men samtidig er vi drevet av utvikling og nytenking

2020_11_03_%C3%98B_Portrett_Cropped_farg
Linkedin.png

Spesialområder:

BBH Agency - Strategiutvikling - Merkevare - Markedsføring - Mulighetsstudier - Identitet - Kultur - Kundereisen - Digital utvikling - Websider - Content - SOME  - Opplæring og kompetansestrategi

Ekspertise innen markedsføring, posisjonering, merkevarebygging, strategiske prosesser, idéutvikling og kommunikasjon.

Øivind startet sitt yrkesliv som produktsjef i Ving på 80-tallet og har over tredve års erfaring som rådgiver i og leder av ulike reklamebyråer og arkitektkontorer. Hans reklamebyrå bakgrunn bidrar til å sikre BBH kompetanse på det viktige fagområdet kommunikasjon og vår satsing på total-leveranse innenfor områdene fra strategisk manus til content. Øivind er også en ressurs rundt mulighetsstudier som inkluderer det fysiske rom - arkitektur og områders identitet.

Øivind har jobbet med en rekke bransjer i Norge og internasjonalt samt en lang rekke ledende merkevarer - fra reiseliv til politikk, fra industri til brus og sjokolade, fra bank til retail og service, inkludert reiseliv - f.eks Arctic Travel Company/Norwegian Travel Company, Widerøe, Nordland reiselivsråd, Jomfruland nasjonalpark, Rondane, Ving, Reso Hotels, Romsdalen, Bjorli Utvikling... 

 

Som faglig ressurs har han holdt en serie foredrag og forelesninger ved NHH, BI, NMH, Høyskolen Kristiania, Høyskolen i Bodø, Estate, Senter for Eiendomsfag og var del av fakultetet for Brand Strategy ved BBDO University i Barcelona.

 
Linkedin.png

Managing Partner

Cyril Bricaud

cyril@bbhreiseliv.no

Tlf +47 903 62 520

Spesialområder:  

Forretningsutvikling - Strategi - Organisasjon - Markedsføring - Forhandling - Digital utvikling - Produktutvikling - Prosjektledelse - Entreprenørskap - Internasjonalisering

​ 

Cyril sine hovedområder i BBH er knyttet til strategi, produktutvikling, digitalisering av booking og salg og internasjonalisering.

 

Han har ekspertise i å utvikle og implementere strategi og forretningsplaner innenfor flere sektorer. Cyril har dybdekunnskap innenfor strategi, forretningsutvikling, salg, distribusjon, markedsføring, produktutvikling, organisasjonsutvikling og digitalisering. Han er spesielt drevet av de muligheter og endringer teknologien og organisasjonen gir til å skape vekst og lønnsomme resultater.

Cyril er en innovativ og dynamisk kommersiell leder med 25 års ledererfaring fra Forsvaret, transport, logistikk, sport, eiendom, hotell, reiseliv og maritim industri. Sterke analytiske og problemløsende ferdigheter, kombinert med kritisk tenkning, han har jobbet nasjonalt og internasjonalt i selskaper som SAS og Hurtigruten.

 

Partner

Knut Harald Marius Holst-Hansen 

knutharald@bbhreiseliv.no

Tlf +47 900 55 800

Linkedin.png

Spesialområder: 

BBH Rekruttering - Konseptutvikling - Destinasjonsutvikling - Forretningsplan - Strategi - Organisasjon - Ledelse - Forhandling -  Rekruttering - Finansiering

Knut Harald sine hovedområder i BBH er knyttet til strategi, forretningsplanlegging, organisasjonsutvikling og ledelse, forhandlinger og finansierIng.

 

Knut Harald sin ekspertise ligger i en holistisk tilnærming til mulighetene, rammeverk for forretningsplanene samt operasjonalisering av disse, dvs finne ut av hvilke barrierer som foreligger opp mot satte målsettinger og finne den mest effektive veien til målet. Lederskap, ledelse, strukturer, systemer, kommunikasjon, økonomikontroll, finansiering, kultur er nøkkelord for Knut Harald sitt arbeidet med å få maksimalt ut av en forretningsplan.

 

Knut Harald har mer enn 30 års erfaring fra ulike topplederstillinger i inn- og utland. Han har blant annet arbeidet for Orkla/Ringnes/The Coca-Cola Company, Bergman & Beving, Adecco, The Constructor Group, Hurtigruten Svalbard og The Arctic Travel Company.